Reklamációs űrlap
Tudta, hogy...?
A bútor apró sérüléseinek 99%-át (pl. karcolások) a károsodott rész cseréjével szoktuk megoldani? A bútort így összeszerelheti és használhatja, nem szükséges kivárni a reklamáció rendezését. A reklamáció rendezése és az új alkatrész leszállítása után az alkatrészt csak kicseréli.
Hogyan kell helyesen kitölteni a reklamációs űrlapot?
- A szükséges adatok helyes kitöltését kérjük, ezzel is gyorsítva a reklamáció menetét.
- A rendelésszámot a rendelést megerõsítõ e-mailben találja, illetve a számla jobb felsõ sarkában.
- Legyen kedves küldeni számunkra egy képet, melyen látható az egész termék, hogy egyértelművé váljon számunkra a sérülés mérete.
- Kérjük, az összeszerelési útmutató alapján írja meg nekünk pontosan melyik alkatrész a sérült/hiányzó (pl.: 2 x A – 2db A elem).
- Kérjük, fotózza le az összeszerelési útmutatót, valamint a csomagoláson található matricákat is és ezen képeket is mellékelje számunkra.
- A lehetõ legpontosabban írja le a hibát, hogy mi is a lehetõ leggyorsabban megkezdhessük a reklamáció intézését. A hibák helyes leírása érdekében az áru alkatrészeinek a szerelési útmutatóban szereplõ jelöléseit használja.
- A reklamációhoz kérjük csatolja a sérülés részletes, esetleg a teljes bútor fényképét.
- Ha segítségre van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot +36-1-550-7605 (Hé-Pé: 8:00 - 20:00)
mindenkinek
120 000 Ft ingyen
termék raktáron
60 napon belül