Frissítse böngészőjét
Az Ön által használt böngésző már nem támogatott. Frissítsen egy újabb böngészőre a legjobb élmény érdekében.
Awareness icon Kedves vásárlóink! Weboldalunk megújult. Üdvözöljük az új verzióban.
Bejelentkezés
(regisztrációval)
Hozzon létre egy fiókot
Kérjük, adja meg e-mail címét.
E-mail: Kérjük, adja meg e-mail címét.
Küldtünk egy jelszó-visszaállítási hivatkozást az Ön e-mail címére. Kérjük, kövesse az abban található utasításokat.

Jótállás és reklamáció

 
Reklamáció benyújtása:

A reklamációs nyomtatvány itt található: Reklamációs nyomtatvány

 

Bármilyen kérdés esetén, rendelkezésére állunk az alábbi elérhetőségeken: e-mail cím: info@zondo.hu, telefonszám: 15 507 605

 
Áruátvétel:

A vásárló köteles ellenőrizni a szállítmányt, azaz az árut, valamit csomagolását közvetlenül az áru átadása után az eladó képviselője jelenlétében. Hibás áru esetén az eladó képviselője köteles lehetővé tenni, hogy a vevő jegyzőkönyvet vezessen az áru hibáinak nagyságáról és jellegéről, amelyek pontosságát az eladó képviselője igazolja. Az eladónak átadott ilyen írásos jegyzőkönyv alapján a vevő később elutasíthatja a leszállított áru átvételét hiba esetén, vagy igazolhatja, hogy hibás árut kapott, majd a reklamációs feltételek alapján, reklamálhatja a hibás árut az eladónál. Abban az esetben, ha a vevő elutasítja a hibás áru átvételét, minden, az áru visszavitelével kapcsolatosan felmerülő költséget, az eladó visel. Ilyen szituáció esetében, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk az info@zondo.hu e-mail címen vagy hívja a +36 1 550 7605  telefonszámot.


Ne felejtse el leellenőrizni a csomagok mennyiségét sem és ezt beírni a szállítólevélbe, amelyet a szállítmány átvételénél ír alá. Ez nélkülözhetetlen olyan esetben, ha valamelyik komponens az áruhoz nincs leszállítva.


 
Jótállási feltételek:

7.1 Ha az árun olyan hiba található, amely eltávolítható, a vásárlónak joga van arra, hogy az ingyen, időben és alaposan el legyen távolítva. Az eladó köteles a hibát haladéktalanul eltávolítani.

 

7.2 A vásárló a hiba eltávolítása helyett az áru kicserélését is követelheti, valamint, ha az áru csak egy részéről van szó, ennek a résznek kicserélését, ha ezzel nem keletkeznek elfogadhatatlan költségek tekintettel az áru árára vagy a hiba komolyságára

 

7.3 Az eladó a hiba eltávolítása helyett, kicserélheti a hibás árut hibátlanra, ha ez nem okoz a vásárlónak komoly nehézségeket.

 

7.4 Olyan hiba esetén, amelyet lehetetlen eltávolítani, és amely megakadályozza az áru rendes használatát, a vásárlónak joga van az áru cseréjére vagy joga van visszalépni az adásvételi szerződéstől. Ugyanezekkel a jogokkal rendelkezik a vásárló, olyan hiba esetén, amely ugyan eltávolítható, de a hiba ismételt kialakulása miatt vagy több hiba kialakulása miatt az áru nem használható.

 

7.5 Más, eltávolíthatatlan hiba esetén, a vásárlónak joga van méltányos kedvezményre az áru eredeti árából.

 

7.6 Az eladó felvilágosította a vásárlót jogairól, amelyek a Polgári Törvénykönyv § 622 rendelkezéséből (az üzleti feltételek 7.1 – 7.3 pontjaiból) és a Polgári Törvénykönyv § 623 rendelkezéséből (az üzleti feltételek 7.4 – 7.5 pontjaiból) következnek úgy, hogy az eladó az üzleti feltételeket elektronikus üzlete oldalára felhelyezte és a vásárló így elolvashatta őket a rendelés elküldése előtt.

 

7.7 Az eladó az érvényben álló szlovák jogszabályoknak megfelelően felelős az áru hibáiért, és a vevő köteles a reklamációt az eladónál vagy kijelölt személynél érvényesíteni. A kijelölt személyekről és a szervizpontokról szóló információk a jótállási nyomtatvány hátoldalán találhatók, vagy az eladó a vevő igénye szerint ezeket biztosítja telefonon vagy e-mailen keresztül.

 

7.8 A reklamációra az eladó érvényes reklamációs szabályzata vonatkozik, azaz az üzleti feltételek 7. cikkely. A vevő megfelelő módon ismertetve volt a reklamációs eljárásról és a reklamáció feltételeivel valamint módjával, beleértve azt, hol lehet a reklamációt benyújtani, és a jótállási javításokról összhangban a § 18 par. 1. sz. 250/2007 a törvénygyűjteményből a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács jogi aktusának módosításáról 372/1990 gyűjteményéből a bűncselekményekről, módosítva (továbbá csak „törvény”) a szerződés megkötése előtt úgy, hogy az üzleti feltételeket az elektronikus üzlet oldalára felhelyezte és a vásárló így elolvashatta a feltételeket a rendelés elküldése előtt.

 

7.9 A reklamációs szabályok olyan árura vonatkoznak, amelyet a vevő az eladótól elektronikus üzlet formájában vásárolt meg az eladó e-shop weboldalán keresztül.

 

7.10 A vásárlónak a jótállási idő alatt joga van felelősség alá vonni az eladót a hibás áru miatt, amelyet nála vásárolt, és olyan hibáért, amelyért a gyártó, a szállító vagy az eladó a felelős.

 

7.11 Ha az áru hibás, a vevőnek joga van panaszt tenni az eladónál, a törvénygyűjtemény § 18. rendelete 2. cikkely alapján, oly módon, hogy az árut kézbesíti az eladónak és kézbesíti a vevő jogainak megnyilvánulását az üzleti feltételek 7.1 – 7.5 pontjai szerint (a továbbiakban: „reklamációs közlemény”). Mindezt kitöltött nyomtatvány formájában (nyomtatvány a reklamáció benyújtásáról), amely megtalálható az eladó elektronikus üzlete oldalán. Az eladó ajánlja az árut küldésekor biztosítani. Az eladó nem fogad el szállítmányokat utánvétre. A vevő köteles a reklamációs közleményben valóságosan megadni az összes szükséges információt, különösen pontosan kijelölni a hiba típusát és mértékét; továbbá megadja, a Polgári Törvénykönyv § 622 és 633 rendeletei szerint, melyik jogát érvényesíti. A vevőnek jogában áll reklamációt tenni olyan személynél is, amelyet a gyártó jóváhagyott az áruk jótállási javításaira (a továbbiakban: „kijelölt személy"). A kijelölt személyek listája benne van a jótállási levélben, vagy a vevő kérésére elküldi az eladó.

 

7.12 A reklamációs eljárás olyan áru esetében, amely kézbesíthető az eladónak, azzal a nappal kezdődik, amikor kumulatívan teljesítve vannak az alábbi feltételek

  • a) a reklamációs közlemény kézbesítve van az eladónak,
  • b) a reklamálandó áru kézbesítve van a vevőtől az eladónak vagy a kijelölt személynek vagy a fotódokumentáció van kézbesítve, ha az eladó elismeri, hogy ilyen fotódokumentáció elegendő a reklamációs eljárás megkezdéséhez.

 

7.13 Ha a reklamáció tárgya olyan áru, amelyet nem lehet tárgyilagosan kézbesíteni, vagy amely mozdíthatatlan, a vásárló köteles az üzleti feltételek 7.12 pontjának a) betűjén kívül, betartani azt a szabályt, amely alapján köteles létre hozni minden együttműködést a reklamálandó áru megtekintéséhez az eladó vagy az általa kijelölt harmadik személy számára. Olyan áruk esetében, amelyeket nem lehet tárgyilagosan kézbesíteni az eladónak, vagy amelyek mozdíthatatlanok, a reklamációs eljárás az áru vizsgálatának napjával kezdődik. Ha az eladó vagy az általa kijelölt személy a vevő együttműködésének létrehozása után sem biztosítja az áru megtekintését méltányos időben, legkésőbb viszont 10 nappal a reklamációs közlemény kézbesítése után, a reklamációs eljárás a reklamációs közlemény kézbesítésének napjával kezdődik.

 

7.14 Az eladó vagy egy kijelölt személy igazolást ad ki a reklamáció benyújtásáról a vevőnek, az eladó által választott megfelelő formában, például e-mailben vagy írásbeli formában. Ha a reklamáció távoli kommunikáció formájában van benyújtva, az eladó köteles a reklamáció benyújtásáról szóló igazolást azonnal kézbesíteni; ha ez nem lehetséges, az igazolást késedelem nélkül kézbesítenie kell, legkésőbb viszont együtt a reklamációt igazoló bizonylattal; az igazolást a reklamáció benyújtásáról nem szükséges kézbesíteni, ha a vevő másként tudja bizonyítani a reklamáció benyújtását.

7.15 A vevő jogosult eldönteni, hogy a Polgári Törvénykönyv § 622 és a § 623 rendeletei szerint melyik jogát érvényesíti, ugyanakkor köteles erről haladéktalanul informálni az eladót. A vevő döntése alapján, amelyet a Polgári törvénykönyv § 622 rendelete és a § 623 rendelete szerint érvényesít az eladó vagy az általa kijelölt személy köteles meghatározni az eljárást a reklamáció ügyében a Törvénykönyv § 2. rendelete, m) betűje szerint azonnal. Bonyolultabb esetekben 3 napon belül a reklamációs eljárás kezdetétől fogva, indokolt esetben, különösen akkor, ha komplex műszaki értékelés szükséges az áru állapotáról, legkésőbb 30 napon belül a reklamációs eljárás kezdetétől fogva. Az eljárás meghatározása után az eladó vagy a kijelölt személy azonnal rendezi a reklamációt, indokolt esetben későbbre lehet halasztani. A reklamáció rendezése azonban nem tarthat tovább 30 naptól a reklamáció benyújtásától számítva. A reklamáció rendezésének határideje lejárta után, a fogyasztó jogosult a szerződéstől visszalépni, vagy joga van az áru újra cserélésére.

 

7.16 A jótállás nem vonatkozik olyan hibákra, amelyekre a szerződés kötése idejében figyelmeztetve volt, vagy amelyekről tudnia kellett a körülményekre való tekintettel a szerződés kötésénél.

 

7.17 Az eladó a hiba eltávolítása helyett, kicserélheti a hibás árut hibátlanra, ha ez nem okoz a vásárlónak komoly nehézségeket.

 

7.18 Az eladó nem felelős az áru hibáiért:

  • ha a vásárló nem alkalmazta jogát, amely az eladó felelősségére vonatkozik az áru hibájáért az áru jótállási ideje leteltéig,
  • ha az áru hibája a vevő által keletkezett mechanikus rongálás által
  • ha az áru hibája olyan használatkor keletkezett, amely intenzitásával, nedvességével, kémiai és mechanikus hatásával nem felel meg az áru természetes környezetének,
  • ha az áru hibája szaktalan kezelés, kiszolgálás vagy elhanyagolt gondozás miatt keletkezett,
  • ha az áru hibája az áru megrongálása miatt keletkezett, túlzott terheléssel vagy az áru kezelése ellentmondásban volt a használati feltételekkel vagy az áru használati alapelveivel,
  • ha az áru hibája visszafordíthatatlan és/vagy előreláthatatlan események miatt keletkezett,
  • ha az áru hibája véletlen romlással keletkezett,
  • ha az áru hibája nem szakértői beavatkozás, víz, tűz, statikus vagy atmoszferikus energia vagy más, magasabb rendű folyamat hatása miatt véletlenszerűen keletkezett
  • ha az áru hibája jogtalan személy beavatkozása miatt keletkezett.

Abban az esetben, ha a szállítmány hiányos, illetve, ha nyilvánvaló hibáról van szó, amelyet a vevő észre vehetett a szállítmány vizsgálatánál az áru kézbesítésekor, és amelyet haladéktalanul nem közölt az eladó képviselőjének, a későbbi reklamáció csak akkor fogadható el, ha a vevő bizonyítja, hogy a reklamált hibák már abban az időben az árun voltak, amikor azt átvette.

7.19 Az eladó köteles rendezni a reklamációt és befejezni a reklamációs eljárást valamelyik az alábbi módok szerint:

 

  • a) a megjavított áru leadásával,
  • b) az áru kicserélésével,
  • c) a vételár visszatérítésével,
  • d) az áru vételárából levont méltányos kedvezmény kifizetésével,
  • e) írásbeli felszólítással az eladó által megadott teljesítés átvételével,
  • f) az áru reklamációjának indokolt elutasításával.

 

7.20 A jótállási időtartama 24 hónap az áru leszállításának napjától számítva, hacsak konkrét esetben nincs máshogy meghatározva ez az idő.

 

7.21 A jótállási időtartama meghosszabbodik azzal az idővel, amely alatt a vásárló nem használhatta az árut a jótállási javítás miatt.

 

7.22 A reklamáció intézése csakis azokra a hibákra vonatkozik, amelyeket a reklamációs közlemény és a reklamáció benyújtására vonatkozó igazolás tartalmaz az üzleti feltételek 7.14 pontja szerint.

 

7.23 A vevő a reklamáció benyújtására akkor jogosult, ha felhasználta jogát, és megkérte az eladót, hogy távolítsa el a keletkezett hibát az üzleti feltételek 7.1 pontja szerint. A már használt dolgokra, valamint az eredménytől függetlenül ugyanazon egyedi hiba (nem azonos típusú hiba) esetében a reklamációt újra benyújtani nem jogosult.

 

7.24 Az üzleti feltételek 7. cikkelyének rendeletei nem vonatkoznak azokra a személyekre, amelyek nem felelnek meg a fogyasztó definíciójának, amely a törvénygyűjtemény § 2. rendeletében az a) betű alatt található.

 

7.25 A jótállás időtartama az áru átvételének napjával kezdődik.

 

 

Legnagyobb bútor
webáruház
Szállítás felett
120 000 Ft ingyen
41 385 db
termék raktáron
Termék visszaküldése
60 napon belül
Biztonságos vásárlás
Az Ön adatainak védelme fontos számunkra
A sütik (cookie-k) segítségével gyorsan megtalálhatja azt, amire szüksége van, és időt takaríthat meg. Az oldalunk használatának módja alapján személyre szabjuk annak tartalmát, és megmutatjuk Önnek a legjobb termékeket. Az "Elfogadom" gombra kattintva elfogadja az összes süti használatát, és minden a megszokott módon marad.
Vegyen egy cookie-t (sütit) és érezze magát otthon :)
Szükséges sütik
Szükséges sütik
A sütik szükségesek az oldalunk működéséhez.
Marketing sütik
Marketing sütik
A sütiket weboldalunk látogatóinak elemzésére használjuk. Nekik köszönhetően mind mi, mind partnereink az Ön viselkedése, preferenciái és vásárlásai alapján releváns, személyre szabott termékeket kínálhatunk Önnek.
Statisztikai sütik
Statisztikai sütik
A sütik segítenek megérteni, hogyan használják a látogatók az oldalunkat. Ezek a sütik anonimizáltak, és nem rendelhetők hozzá kifejezetten egy látogatóhoz
Funkcionális sütik
Funkcionális sütik
A sütik javítják a felhasználó kényelmét, és segítenek elmenteni alapvető választásait.