Ingyenes kézbesítés 150 000 Ft felett
13 447 db bútor raktáron
Termék visszaküldése 60 napon belül

Mi a MOB Interier s.r.o. cég vagyunk, Opatovská 651/33, 911 01 Trenčín székhellyel, Cégjegyzékszámunk: 44 948 271, bejegyezve a trencséni Kerületi Bíróság Kereskedelmi Nyilvántartásába, Sro részbe, 22103/R betétben, és a személyes adatai kezelői vagyunk.


Milyen személyes adatokat kezelünk?

Szolgáltatásaink használatánál, különböző típusú adatokat gyűjtünk össze, mint például a nevét, szállítási vagy számlázási címét, kapcsolatait és egyéb beállításokat. Nyomon követjük, milyen termékeket böngészett a weboldalunkon, milyen eszközről, melyik e-mailjeink közül mi érdekli, ezek szerint további adatokat gyűjtünk Önről, hogy személyre szabott ajánlatokat mutathassunk be Önnek, és tovább javíthassuk weboldalunkat a jövőben. Ha nálunk vásárol vagy számlát hoz létre, dolgozunk a nevével, vezetéknevével, rendeléseivel és adataival, amelyeket a rendelésnél tölt ki.

Az alábbi adatokat dolgozzuk fel:

  • azonosító adatokat, amely alatt részletfizetésnél különösen a nevét, vezetéknevét, felhasználói nevét és jelszavát, esetleg a személyi igazolványa számát értjük, az esetben, ha vállalkozó, akkor a nyilvántartási számát és az adószámát;
  • elérhetőségi adatokat, amelyek alatt a személyi adatait értjük, amelyek lehetővé teszik számunkra a kapcsolatot Önnel, különösen e-mail címét, telefonszámát, a szállítási és számlázási címét és a kapcsolatait a szociális hálózatokon;
  • beállításokat, amelyek alatt fiókjában található adatait, különösen a tárolt címeket és profilokat, hírleveleket, hűségprogramokba való tagságát, bevásárló listáit, követett termékeit (azaz. házőrzőket), a termékek és szolgáltatások értékelését, valamint a kitöltött kérdőíveit értjük;
  • részleteket a megrendeléseiről, amelyek alatt főleg a megrendelt áruk és szolgáltatások adatait, a szállítási és fizetési módokat, beleértve a fizetési számla számát és reklamációs adatait;
  • adatok a viselkedéséről weboldalunkon, amelyek alatt főként azokat az árukat és a szolgáltatásokat értjük, amelyeket megtekint oldalunkon, linkeket, amelyekre kattintott, a módszereket, amelyek szerint oldalunkon mozog, a képernyőt csúsztatja és szintén a készüléket, amelyen a weboldalunk böngészésére használ, mint például az IP-cím és az ebből levezetett hely, azonosító eszközök, az operációs rendszer műszaki jellemzői és annak verziói, képernyőfelbontása, a felhasznált böngésző és annak verziói, valamint a cookie-kból kapott adatok és hasonló, az eszközöket azonosító technológiákat;
  • adatok a viselkedéséről az üzenetek olvasása során, amelyek küldünk Önnek, főleg az üzenetek megnyitásának ideje, adatok a készülékről, amelyen az üzeneteket olvassa, mint például az IP-cím és az ebből levezetett hely, a készülék azonosító eszközei, műszaki jellemzői, mint az operációs rendszer és annak verziói, képernyőfelbontás, a felhasznált böngésző és annak verziói;
  • levezetett adatok, amelyek alatt az Ön beállításaiból származó személyes adatokat, az Ön által vásárolt áruk és szolgáltatások adatait, adatokat a weboldalunkon való viselkedéséről és az adatokat a viselkedéséről az üzenetek olvasása során, amelyek küldünk Önnek értjük; különösen olyan adatokról van szó, mint pl. a neme, kora, pénzügyi helyzete, vásárlási magatartása és a különböző árukhoz és szolgáltatásokhoz fűződő kapcsolata adatai;
  • adatok a call centrum használatáról vagy raktár látogatásáról személyes átvételnél, amelyek magukban foglalják többek között a call centrumok nyilvántartását, a nekünk küldött üzenetek azonosítását, azonosítókat, például IP-címeket és felvételeket a raktárban lévő kamerarendszerekről. A kamerarendszerek üzemeltetői mi vagyunk, a MOB Interier s.r.o.

Ha harmadik fél személyes adatait adja meg nekünk, az Ön felelőssége, hogy tájékoztassa az érintett személyt és gondoskodjon arról, hogy elfogadja a személyes adatok védelmével kapcsolatos feltételeket.


Miért dolgozzuk fel a személyi adatait?

Személyi adatait ezekből az okokból dolgozzuk fel:

  • Az áruk és szolgáltatások vásárlása: elsősorban azért dolgozzuk fel személyes adatait, hogy rendelését megfelelően tudjuk feldolgozni és leadni. Ha bármilyen probléma merül fel, személyes adatai szerint tudjuk, kivel tudunk kapcsolatba lépni;
  • Ügyfélszolgálat: ha bármilyen kérdése/problémája van, megfeleléséhez/megoldásához fel kell dolgoznunk adatait. Bizonyos esetekben a személyes adatok harmadik félnek is át lehetnek adva (pl. a szállítónak);
  • Szolgáltatásaink tökéletesítése: a megrendelései történelmének és a weboldalon való magatartása segítségével releváns kínálatot ajánlhatunk további termékeinkből, pl. tartozékokat a már megvásárolt termékekhez. Bizonyos helyeken tehát olyan termékeket mutatunk be, amelyek megfelelnek az Ön szükségletinek és érdekeinek. A weboldal elemeinek optimalizálása érdekében használhatunk eszközöket a különböző változatok tesztelésére (ún. A/B tesztelés), a Google Analytics-et, a Facebook Analytics-et stb.
  • Áruk és szolgáltatások értékelése: miután árut vagy szolgáltatást rendelt nálunk, fel lehet kérve azok értékelésére.
  • Ha call centerünkön keresztül veszi fel velünk a kapcsolatot, telefonhívását feljegyezhetjük. Az ilyen bejegyzések alkalmazottaink által nyújtott szolgáltatások minőségének ellenőrzésére szolgálnak.  
  • A jogok és jogosultságok, valamint a közhatóságok alkalmazása: a személyes adatait feldolgozhatjuk jogaink és jogosultságaink alkalmazása okából is (pl. ha Önnek nem kifizetett követelése lesz nálunk). Továbbá a személyes adatait feldolgozhatjuk akkor is, ha szükség van rájuk a hatóságok által végzett ellenőrzéseknél és más hasonló súlyos okok miatt.
  • Marketing tevékenység:
  • E-mail marketing: az e-mailes üzleti közleményeket az Ön jóváhagyása vagy jogos érdeke alapján küldjük Önnek. Ha nem szeretne több e-mailes üzleti közleményt kapni, használja a kapcsolat felvételi űrlapunkat, hívja az információs vonalunkat, vagy az e-mail értesítésben kattintson a Kijelentkezés linkre.
  • Telemarketing: üzleti telefonhívások termékeink és szolgáltatásaink bemutatására és az ehhez kapcsolódó marketing kommunikáció. Telefonszámát csak az Ön beleegyezésével vagy legalább a hagyományos közvetlen marketingre jogosult érdekünk kinyilvánításával dolgozhatjuk fel.
  • Marketinges verseny: némely esetekben előfordulhat, hogy a verseny győzteséről fotó készül, esetleg le van filmezve, különösen a marketingversenyek átláthatóságának növelése érdekében. A személyes adatokat jogos érdekeink alapján dolgozzuk fel, abból az okból, hogy hitelesebbé tegyük marketing versenyeinket a többi versenytárs szemében és növeljük a versenyek vonzóságát.

Mi jogosít fel minket a személyes adatai feldolgozásához?

A szerződés teljesítése és megkötése. Személyi adatainak nagy részére azért van szükségünk, hogy meg tudjuk Önnel kötni az üzleti vagy más szerződést áruink vagy szolgáltatásaink vásárlásánál. Miután a szerződést megkötöttük, feldolgozzuk személyes adatait, hogy az Ön által megvásárolt terméket rendben leadhassuk vagy nyújthassuk a megvásárolt szolgáltatást. Ennek alapján feldolgozzuk elsősorban az elérhetőségi és azonosítási adatait. 

Jogos érdekek. Személyi adatait arra is felhasználjuk, hogy releváns tartalmat nyújtsunk oldalunkon Önnek, vagyis olyan tartalmat, amely az Ön számára érdekes. Ezen jogos érdekek alapján dolgozzuk fel elsősorban a személyi adatait, amelyeket automatikusan dolgozzuk fel és a cookie-kat. Ugyanilyen jogi okból küldhetünk Önnek, mint vásárlónknak e-maileket és SMS üzeneteket.

Beleegyezés. Az üzleti értesítések (e-mail marketing) és telemarketing céljából személyi adatait az Ön beleegyezésével dolgozzuk fel. Ha beleegyezését nem adja meg, de vásárlónk, akkor az üzleti értesítéseket elküldhetjük (esetleg a telemarketing keretein belül felhívhatjuk) a nélkül is, hogy belegyezését megadja nekünk. Ha nem szeretne több e-mailes üzleti közleményt kapni, használja a kapcsolat felvételi nyomtatványunkat, hívja az információs vonalunkat, vagy az e-mail értesítésben kattintson a Kijelentkezés linkre. Ha megadja beleegyezését a személyi adatai feldolgozására, ezt bármikor visszavonhatja a kapcsolat felvételi nyomtatványunkat használva.

 Személyi adatok átadása harmadik félnek

Személyi adatait általában saját célra dolgozzuk fel. Ilyen esetben adatait leadjuk partnereinknek a fizetés, szállítás és más, a rendelésével kapcsolatos követelmény érdekében. Az adatokat szintén leadjuk feldolgozóinknak, akik utasításaink szerint dolgozzák fel ezeket. Az Ön beleegyezésével adatait leadhatjuk reklám- és szociális hálóknak, több, méretre szabott reklám megjelenése érdekében. Minden említett személyi adatot mi, mint kezelők, dolgozunk fel. Ez azt jelenti, hogy mi határozzuk meg a fentről kijelölt célokat, amelyek érdekében gyűjtjük adatait, szintén mi határozzuk meg a feldolgozási eszközöket és felelősek vagyunk ezek rendes végrehajtásáért. Személyi adatait szintén továbbíthatjuk más személyeknek – kezelőknek, és ezt:

A rendelése intézésével kapcsolatban, partnereinknek:

 

  • szállítási partnereinknek, elsősorban a társaságoknak, mint: Impextrans s.r.o., Turčiansky Ďur 16, Turčiansky Ďur, cégjegyzékszám: 46045902, INTIME s.r.o., Senecká cesta 1, 90028 Ivanka pri Dunaji, IČO: 31342621, SLOVENSKÝ DORUČOVACÍ SYSTÉM, s.r.o., Družby 22, 97401 Banská Bystrica, cégjegyzékszám: 45497885, Toptrans EU, a.s., Na Priehon 50, 94901 Nitra, cégjegyzékszám: 36703923, ha ezek szállítják rendelését;
  • az áru beszállítójának vagy a gyártó szerviz központjának, a megrendelt áru vagy szolgáltatás reklamációja érdekében;
  • partnereinknek, amelyek a részletre való vásárlást biztosítják, ha ilyen fizetési módot választott, főleg a Všeobecná úverová banka, a.s. – Quatro, Mlynské nivy 1, 829 90 Bratislava 25-nek
  • partnereinknek, amelyek biztosítják a fizetési rendszereket, elsősorban a kártyával való fizetéssel kapcsolatban (CardPay), főleg a Tatra banka, a.s., Hodžovo námestie 3, 850 05 Bratislava 55 társaságnak;
  • partnereinknek, partner árusítás esetében, ha az Ön által rendelt árut valamelyik, partnereink közül, szállítja le, és ezt kizárólag az áru leszállítása és esetleges reklamációja érdekében;

 

Reklám- és szociális hálóknak:

 

  • Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Írország sékhellyel;
  • Facebook Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02 X525, Írország székhellyel;
  • ROI Hunter a.s., cégjegyzék: 03103048;

 

Továbbá ezeknek a feldolgozóknak lehetnek átadva adatai:

 

  • saját jogosult érdekünk alapján álneves formában a províziók elszámolása miatt a Lead Media s.r.o. társaságnak;
  • az üzenetek és telefonhívások feljátszására szolgáló eszközök szolgáltatójának, a Daktela s.r.o. társaságnak;
  • a vásárlók elégedettségét kutató szolgáltatás kivitelezőjének, a Heureka Shopping s.r.o. társaságnak;
  • a marketinges és adattároló eszközök szolgáltatóinak, mint pl. Google Ireland, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Írország székhellyel, Chartio Inc., 222 Kearny Street Suite 525, San Francisco CA 94108, USA székhellyel, Hotjar Limited, Level 2, St Julian 'Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian' STJ 1000, Málta székhellyel;

 

Milyen jogokkal rendelkezik személyi adatai feldolgozásánál?

Személyi adataival kapcsolatban egész sor joga van. A hozzáférési, javítási, kitörlési, átviteli jogokról, a feldolgozás korlátozásának, ellenvetés és panasz nyújtásának jogairól van szó. ugyanúgy, mint ahogy nekünk van valahány jogunk és kötelességünk személyi adatai feldolgozásánál, Önnek is van valamennyi joga. Ezek közé a jogok közé tartozik pl.:

 

Hozzáférési jog. Leegyszerűsítve, joga van tudni, milyen adatokat dolgozunk fel Önről, milyen célból dolgozzuk fel őket, milyen időtartamban, hol szerezzük ezeket az adatokat, kinek adjuk le, ki dolgozza őket még fel rajtunk kívül és milyen további jogokkal rendelkezik személyi adatai feldolgozásánál. Mindezt ebben az okiratban megtudhatja: „A vásárló személyi adatainak védelme”. Ha viszont nem biztos abban, milyen adatokat dolgozunk Önről fel, felkérhet minket, hogy igazoljuk, azok az adatok, amelyek Önt érintik fel vannak-e általunk dolgozva, ha ez így van, joga van hozzáférést kapni ezekhez az adatokhoz. A hozzáférési joggal kapcsolatban, joga van másolatot kérni tőlünk a feldolgozott adatokról. Az első másolatot ingyen nyújtjuk, a további másolatokért viszont már díjat kell fizetnie.

 

Javítási jog. Ha észreveszi, hogy az Önről feldolgozott személyi adatok nem pontosak vagy hiányosak, joga van arra, hogy a hibákat haladéktalanul kijavítsuk, valamint kiegészítsük.

 

Kitörlési jog. Némely esetben joga van arra, hogy személyi adatait kitörüljük. Személyi adatait haladéktalanul kitörüljük, ha teljesítve van valamelyik az alábbi okokból:

 

  • személyi adataira már nincs szükségünk azokhoz a célokhoz, amelyek érdekében feldolgoztuk őket;
  • visszavonja beleegyezését a személyi adatai feldolgozásával, miközben olyan adatokról van szó, amelyek feldolgozásához szükség van beleegyezésére és nincs más ok arra, hogy ezeket az adatokat továbbra is feldolgozzuk;
  • kihasználja jogát a feldolgozás kifogásolására (nézze meg lejjebb a Kifogásolási jog részben), olyan adatok esetében, amelyeket a saját jogosult érdekeink alapján dolgozunk fel, és mi megállapítjuk, hogy már semmi olyan jogosult érdekünk nincs, amely felhatalmazna az adatok feldolgozására;

 

Jog a feldolgozás korlátozására. Némely esetben kihasználhatja a kitörlési jog helyett jogát a feldolgozás korlátozására. Ez a jog lehetővé teszi, hogy bizonyos esetben kérelmezheti, hogy személyi adatai ne legyenek további feldolgozás tárgyai – ebben az esetben azonban (a kitörléssel ellentétben) ez nem örökre szól, hanem egy bizonyos időre. A személyi adatok feldolgozását korlátoznunk kell, ha:

 

  • tagadja személyi adatai pontosságát, míg megegyezünk, melyikek a helyesek;
  • az Ön személyi adatait nem elég jogi alap szerint dolgozzuk fel (pl. kereten kívül dolgozunk fel adatokat, több adatot, mint amelyekre szükségünk van), de Ön a kitörlés helyett előnyben részesíti az adatok korlátozását (pl. ha úgy gondolja, hogy valamikor a jövőben ezeket úgyis nyújtani fogja nekünk);
  • személyi adataira már nincs szükségünk, de Ön követeli őket, jogi igényei meghatározása, teljesítése vagy védelme érdekében;
  • ellenvetést hoz fel a feldolgozás ellen. Az alatt az idő alatt, mialatt megállapítjuk, hogy kifogása jogos-e, kötelezettek vagyunk személyi adatainak feldolgozását korlátozni.

 

Átviteli jog. Joga van minden személyi adatára, amelyeket nyújtott nekünk, és amelyeket az Ön beleegyezése és a szerződés teljesítése alapján dolgozunk fel. Személyi adatait struktúrált, átlagosan használt, gépileg olvasható formátumban nyújtjuk Önnek. Ahhoz, hogy adatait könnyen átvihessük, csak olyan adatokról lehet szó, amelyeket elektronikus adatbázisainkban dolgozunk fel.

 

 Kifogásolási jog. Joga van kifogásolni személyi adatai feldolgozását, amelyeket saját jogosult érdekünk alapján dolgozunk fel. Ha marketing tevékenységről van szó, abbahagyjuk személyi adatai feldolgozását; más esetben így teszünk, ha nem lesz semmi komoly okunk arra, hogy az adatokat továbbra is feldolgozzuk.

 

Panasznyújtási jog. Jogának kihasználása a fent leírt módok szerint, nem érinti jogát panaszt nyújtani a megfelelő felügyelő hivatalban. Ezt a jogot kihasználhatja, ha azt feltételezi, hogy személyi adatait jogosulatlanul dolgozzuk fel vagy ezek feldolgozása ellentétben van az általános jogszerű előírásokkal. Ezt a panaszt a szlovák adatvédelmi hivatalban nyújthatja be.

 

Milyen módon érvényesítheti jogait?

Könnyen felveheti velünk a kapcsolatot elérhetőségi nyomtatványunkon keresztül az Elérhetőségek részben, információs vonalunkon keresztül vagy írjon az info@zondo.hu e-mail címre.

 

Kérelmét haladék nélkül rendezzük, viszont maximum egy hónapon belül. Különleges esetben, főként kérelme összetettsége miatt, ezt a határidőt meghosszabbíthatjuk még két hónappal. Ilyen esetleges meghosszabbításról és annak okáról természetesen tájékoztatjuk.

 

Záró rendelkezések

16 éven aluliak személyi adatainak feldolgozása. Internetes üzletünk 16 éven aluliaknak nem kijelölt. 16 éven aluli személy csak szülői vagy más törvényes képviselő engedélyével használhatja internetes üzletünket.

 

A személyi adatok biztosítása. Személyi adatai nálunk biztonságban vannak. Ahhoz, hogy megvédjük személyi adatait jogosulatlan hozzáféréstől és visszaéléstől, megfelelő intézkedéseket vezettünk be, technikai és operációs formában. Személyi adatainak védelme nagyon fontos a számunkra. Ezért nemcsak rendszeresen ellenőrizzük biztonságukat, hanem védelmüket folyton tökéletesítjük. Minden kommunikáció az Ön eszköze és a mi szerverünk között kódolt. Minden adata csak szerverünkön van eltéve, biztosított adat centrumokban, korlátolt, gondosan ellenőrzött és felülvizsgált hozzáféréssel. Olyan biztonsági intézkedéseket próbálunk használni, amelyek, tekintettel a technológia jelenlegi állapotára, méltányos biztonságot nyújtanak. Az elfogadott biztonsági intézkedések rendszeresen aktualizálva vannak.      

 

 

Ne maradjon le semmiről
Legyen Ön az, aki elsőként szerez tudomást a kedvezményekről és az újdonságokról. Bejelentkezéssel beleegyezik a személyi adatok feldolgozásába.
Mostantól nem marad le egy kedvezményről és újdonságról sem.
Ha nem kapta meg az újdonságainkat, nézzen bele a spam-ba, talán ott lesznek.
60 napos garancia az áru visszaváltására
60 napos garancia

Az áru visszaszolgáltatása 60 napon belül
A vevőnek joga van elállni a vételi szerződéstől a 40/1964. törvényben (a fogyasztó védelméről) meghatározott feltételek szerint, az áru átvételének napjától számított 14 napon belül.

Mi azonban felajánljuk Önnek a fel nem használt áru visszaszolgáltatását a törvényes határidő lejárta után akár 60 napig is.

Az árunak az eredeti, teljes és sértetlen csomagolásban kell lennie. Az összeszerelt terméket már nem lehet visszaküldeni. A kicsomagolt vagy a sérült csomagolású termék visszaküldésekor az árból 30%-ot levonunk. A vevő számára a meghosszabbított határidő kihasználása áruvisszaküldés esetén nem lehetséges akkor, ha a terméket reklamáció során kapta (termék cseréje egy újra), atípusos termék (méretre gyártás), vagy a Bazár és Kiárusítás kategóriákba tartozó termékek esetén.

A vételi szerződéstől való elállásnak tartalmaznia kell a vevő azonosító számát, a megrendelés számát és dátumát, a termék pontos nevét, a visszaszállítás módját, postai címét, valamint a szerződéstől való elállás indokát. A vevő köteles az árut az eladónak az eredeti csomagolásban visszaküldeni (a raktárunk címére), beleértve a kiegészítőket, dokumentációt, útmutatót, garancialevelet, fizetési elismervényt és az esetleges ajándékokat.

A vételi szerződéstől való elállásról további információt az Általános Szerződési Feltételek-ben talál.

Ezek a rendelkezések a 2018. augusztus 1-jén követő megrendelésekre vonatkoznak, és visszamenőleg nem alkalmazhatóak. Ez az ajánlat csak a természetes személyekre vonatkozik - vállalkozókra nem.
Szállítás
A bútort saját hivatásos szállítóval vagy futárral kézbesítjük.

- 150 000 Ft fölötti megrendelés szállítási díja INGYENES
- 150 000 Ft alatti megrendelés szállítási díja 2 990 Ft

További részletes információ a Szállítás szekcióban található.

Szállítási határidő
A termékek szállítási határideje a "Kosárba tenni" gombra kattintva jelenik meg.

Info-vonal
Hé - Pé: 8:00 - 18:00
Tel: +36-1-550-7605
info@zondo.hu