Ingyenes kézbesítés 150 000 Ft felett
17 014 db bútor raktáron
Termék visszaküldése 60 napon belül
Milyen a kézbesítési határidő?

A szállítási határidő minden termék mellett fel van tüntetve. A határidő függ a termék típusától, a színváltozattól, és a gyártótól, mivel minden gyártó más-más szállítási határidőt adhat meg. A megrendelt termék raktározása után munkatársunk azonnal értesíteni fogjuk Önt emailen vagy telefonon. Ha a megrendeléséről szeretne további információt megtuni, kérjük lépjen velünk kapcsolatba.


Mikortól kötött a megrendelésem?

A rendelés elküldése után az Ön megrendelése még nem kötött. Csak a telefonos visszaigazolás után válik kötötté.


Hogyan lehet kifizetni a terméket?

A termék árát több módon is ki lehet fizetni. Választható fizetési módok: kártyás fizetés, banki átutalás vagy utánvét készpénzben. Utánvétre történő megrendelés esetén kézbesítéskor személyesen a futárnak kell fizetni készpénzben.


A termékekre mennyi jótállási idő van?

Egy termékek jótállási ideje általában 2 év, ha nincs máshogyan meghatározva.


Hogyan szállítják ki a termékeket?

A megrendelések kiszállítását saját szállítónk végzi. A szállítás ára 2,990 Ft (150,000 Ft felett ingyenes) egész Magyarország területén. 30 kg alatti csomagolat általában futárszolgálattal küldjük (például matracok, szőnyegek, kisebb bútorok).

 

A csomagot átveheti helyettem más személy is?

Igen. A csomagot bárki átveheti a megadott címen. Utánvétre történő kézbesítéskor kérjük, ne felejtse el, hogy a csomagért készpénzben kell fizetni.

 

Átvételkor ellenőrizhetem-e a terméket?

Igen, természetesen lehetséges. A kétszeres ellenőrzés ellenére (kézbesítés előtt ellenőrzi a gyártó és a szállító is) előfordulhat, hogy a csomagolás egy része megsérül. Ilyenkor a futár jelenlétében csomagolja ki a terméket, és nézze meg, hogy a termék károsodott-e? Ha mégis károsodást talál, a futár szállítási jegyzőkönyvébe jegyezzék fel a szállítás során károsodott terméket, és annak azonnali reklamációját.

 

Hogyan tudom, hogy a megrendelésem már úton van-e?

A megrendelés expedálása előtt 1-2 nappal értesítjük Önt a szállítás tervezett idejéről. Ha az időpont Önnek nem felel meg, kézbesítés áttehető egy másik időpontra (előtte telefonon tájékoztatjuk). Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kézbesítés tervezett és a valós ideje változhat, pl. váratlan közlekedési szituáció vagy kedvezőtlen időjárás hatására.


Ha a megrendelése kisebb csomag, amelyet futárral küldünk ki, a rendelés száma alapján könnyen nyomonkövetheti a csomagját. Ebben az esetben emailben értesítjük Önt a kézbesítés előtt, a szállítás napján pedig a futár telefonon lép Önnel kapcsolatba. Ha az időpont nem felel meg, a futártól kérjen másik időpontot.

 

 

Ne maradjon le semmiről
Legyen Ön az, aki elsőként szerez tudomást a kedvezményekről és az újdonságokról. Bejelentkezéssel beleegyezik a személyi adatok feldolgozásába.
Mostantól nem marad le egy kedvezményről és újdonságról sem.
Ha nem kapta meg az újdonságainkat, nézzen bele a spam-ba, talán ott lesznek.
60 napos garancia az áru visszaváltására
60 napos garancia

Az áru visszaszolgáltatása 60 napon belül
A vevőnek joga van elállni a vételi szerződéstől a 40/1964. törvényben (a fogyasztó védelméről) meghatározott feltételek szerint, az áru átvételének napjától számított 14 napon belül.

Mi azonban felajánljuk Önnek a fel nem használt áru visszaszolgáltatását a törvényes határidő lejárta után akár 60 napig is.

Az árunak az eredeti, teljes és sértetlen csomagolásban kell lennie. Az összeszerelt terméket már nem lehet visszaküldeni. A kicsomagolt vagy a sérült csomagolású termék visszaküldésekor az árból 30%-ot levonunk. A vevő számára a meghosszabbított határidő kihasználása áruvisszaküldés esetén nem lehetséges akkor, ha a terméket reklamáció során kapta (termék cseréje egy újra), atípusos termék (méretre gyártás), vagy a Bazár és Kiárusítás kategóriákba tartozó termékek esetén.

A vételi szerződéstől való elállásnak tartalmaznia kell a vevő azonosító számát, a megrendelés számát és dátumát, a termék pontos nevét, a visszaszállítás módját, postai címét, valamint a szerződéstől való elállás indokát. A vevő köteles az árut az eladónak az eredeti csomagolásban visszaküldeni (a raktárunk címére), beleértve a kiegészítőket, dokumentációt, útmutatót, garancialevelet, fizetési elismervényt és az esetleges ajándékokat.

A vételi szerződéstől való elállásról további információt az Általános Szerződési Feltételek-ben talál.

Ezek a rendelkezések a 2018. augusztus 1-jén követő megrendelésekre vonatkoznak, és visszamenőleg nem alkalmazhatóak. Ez az ajánlat csak a természetes személyekre vonatkozik - vállalkozókra nem.
Szállítás
A bútort saját hivatásos szállítóval vagy futárral kézbesítjük.

- 150 000 Ft fölötti megrendelés szállítási díja INGYENES
- 150 000 Ft alatti megrendelés szállítási díja 2 990 Ft

További részletes információ a Szállítás szekcióban található.

Szállítási határidő
A termékek szállítási határideje a "Kosárba tenni" gombra kattintva jelenik meg.

Info-vonal
Hé - Pé: 8:00 - 18:00
Tel: +36-1-550-7605
info@zondo.hu