A szállítási határidő minden termék mellett fel van tüntetve. A határidő függ a termék típusától, a színváltozattól, és a gyártótól, mivel minden gyártó más-más szállítási határidőt adhat meg. A megrendelt termék raktározása után munkatársunk azonnal értesíteni fogjuk Önt emailen vagy telefonon. Ha a megrendeléséről szeretne további információt megtuni, kérjük lépjen velünk kapcsolatba.
A rendelés elküldése után az Ön megrendelése még nem kötött. Csak a telefonos visszaigazolás után válik kötötté.
A termék árát több módon is ki lehet fizetni. Választható fizetési módok: kártyás fizetés, banki átutalás vagy utánvét készpénzben. Utánvétre történő megrendelés esetén kézbesítéskor személyesen a futárnak kell fizetni készpénzben.
Egy termékek jótállási ideje általában 2 év, ha nincs máshogyan meghatározva.
A megrendelések kiszállítását saját szállítónk végzi. A szállítás ára 2,990 Ft (150,000 Ft felett ingyenes) egész Magyarország területén. 30 kg alatti csomagolat általában futárszolgálattal küldjük (például matracok, szőnyegek, kisebb bútorok).
Igen. A csomagot bárki átveheti a megadott címen. Utánvétre történő kézbesítéskor kérjük, ne felejtse el, hogy a csomagért készpénzben kell fizetni.
Igen, természetesen lehetséges. A kétszeres ellenőrzés ellenére (kézbesítés előtt ellenőrzi a gyártó és a szállító is) előfordulhat, hogy a csomagolás egy része megsérül. Ilyenkor a futár jelenlétében csomagolja ki a terméket, és nézze meg, hogy a termék károsodott-e? Ha mégis károsodást talál, a futár szállítási jegyzőkönyvébe jegyezzék fel a szállítás során károsodott terméket, és annak azonnali reklamációját.
A megrendelés expedálása előtt 1-2 nappal értesítjük Önt a szállítás tervezett idejéről. Ha az időpont Önnek nem felel meg, kézbesítés áttehető egy másik időpontra (előtte telefonon tájékoztatjuk). Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kézbesítés tervezett és a valós ideje változhat, pl. váratlan közlekedési szituáció vagy kedvezőtlen időjárás hatására.
Ha a megrendelése kisebb csomag, amelyet futárral küldünk ki, a rendelés száma alapján könnyen nyomonkövetheti a csomagját. Ebben az esetben emailben értesítjük Önt a kézbesítés előtt, a szállítás napján pedig a futár telefonon lép Önnel kapcsolatba. Ha az időpont nem felel meg, a futártól kérjen másik időpontot.