Ingyenes kézbesítés 150 000 Ft felett
13 447 db bútor raktáron
Termék visszaküldése 60 napon belül

Ha az a kellemetlenség érte, hogy valamelyik termék sérült, vagy nem tesz eleget az igényeinek, ezúton szeretnénk Önnek segíteni a reklamáció gyors rendezésében.


Új reklamáció benyújtása

Reklamáció benyújtásához ajánlott kitölteni a reklamációs űrlapot. Az űrlap helyes kitöltése nagyban megkönnyítheti nekünk a probléma megismerését, a részletes információk megadásával pedig felgyorsíthatjuk a reklamáció elintézését. Kérjük, a reklamáció mellé csatoljon fényképeket is a sérült termékről, ha lehetséges, ezzel is elősegítve a munkánkat.

 

Tudta, hogy...? A bútor apró sérüléseinek 99%-át (pl. karcolás, levert sarok) cserével oldjuk meg, a sérült részt kicseréljük újra. Már a reklamáció alatt is összeszerelheti és használhatja a bútort, így nem kell várni a reklamáció elrendezésére. Az új rész pedig a kézbesítés után gyorsan kicserélhető.

 


Az áru ellenőrzése átvételkor

Kérjük, hogy a csomag átvételekor és kifizetésekor alaposan ellenőrizze le a terméket. Ha a csomagolása láthatóan sérült, kérje meg a futárt, hogy a kárt jegyezze fel az átvételi jegyzőkönyvbe. Ezután kérjük Önt, hogy tájékoztasson minket a helyzetről.


Ha a mechanikai károsodást az átvételkor még nem lehetett megállapítani, a vásárlónak a kicsomagolás után azonnal reklamációt kell benyújtania. A későbbi reklamáció csak akkor érvényes, ha a vásárló be tudja bizonyítani, hogy a károsodás már az átvételkor is megvolt.

 
Kérjük, ne felejtse ellenőrizni a csomagok számát, és írja bele a szállítási levélbe, amelyet a csomag átvételekor ír alá. Ez nagyon fontos abban az esetben, ha a termék egyes részeit nem szállították volna ki.


Ne maradjon le semmiről
Legyen Ön az, aki elsőként szerez tudomást a kedvezményekről és az újdonságokról. Bejelentkezéssel beleegyezik a személyi adatok feldolgozásába.
Mostantól nem marad le egy kedvezményről és újdonságról sem.
Ha nem kapta meg az újdonságainkat, nézzen bele a spam-ba, talán ott lesznek.
60 napos garancia az áru visszaváltására
60 napos garancia

Az áru visszaszolgáltatása 60 napon belül
A vevőnek joga van elállni a vételi szerződéstől a 40/1964. törvényben (a fogyasztó védelméről) meghatározott feltételek szerint, az áru átvételének napjától számított 14 napon belül.

Mi azonban felajánljuk Önnek a fel nem használt áru visszaszolgáltatását a törvényes határidő lejárta után akár 60 napig is.

Az árunak az eredeti, teljes és sértetlen csomagolásban kell lennie. Az összeszerelt terméket már nem lehet visszaküldeni. A kicsomagolt vagy a sérült csomagolású termék visszaküldésekor az árból 30%-ot levonunk. A vevő számára a meghosszabbított határidő kihasználása áruvisszaküldés esetén nem lehetséges akkor, ha a terméket reklamáció során kapta (termék cseréje egy újra), atípusos termék (méretre gyártás), vagy a Bazár és Kiárusítás kategóriákba tartozó termékek esetén.

A vételi szerződéstől való elállásnak tartalmaznia kell a vevő azonosító számát, a megrendelés számát és dátumát, a termék pontos nevét, a visszaszállítás módját, postai címét, valamint a szerződéstől való elállás indokát. A vevő köteles az árut az eladónak az eredeti csomagolásban visszaküldeni (a raktárunk címére), beleértve a kiegészítőket, dokumentációt, útmutatót, garancialevelet, fizetési elismervényt és az esetleges ajándékokat.

A vételi szerződéstől való elállásról további információt az Általános Szerződési Feltételek-ben talál.

Ezek a rendelkezések a 2018. augusztus 1-jén követő megrendelésekre vonatkoznak, és visszamenőleg nem alkalmazhatóak. Ez az ajánlat csak a természetes személyekre vonatkozik - vállalkozókra nem.
Szállítás
A bútort saját hivatásos szállítóval vagy futárral kézbesítjük.

- 150 000 Ft fölötti megrendelés szállítási díja INGYENES
- 150 000 Ft alatti megrendelés szállítási díja 2 990 Ft

További részletes információ a Szállítás szekcióban található.

Szállítási határidő
A termékek szállítási határideje a "Kosárba tenni" gombra kattintva jelenik meg.

Info-vonal
Hé - Pé: 8:00 - 18:00
Tel: +36-1-550-7605
info@zondo.hu